Adroma به تازگی چهار پره جدیدی را به بازار فرستاده که برخلاف رقبایش که از امکان سوار کردن دوربین دلخواه برخوردارند، به یک دوربین 16 مگاپیکسلی در قطع 2.3/1 اینچ مجهز است و می تواند فیلم هایی با کیفیت 1080p/30p ضبط کند. اگر بخواهیم این دِرون را با سایر رقیبانش مقایسه کنیم، باید بگوییم با یک میان وزن طرفیم که بالاتر از Parrot AR.Drone 2.0 و پایین تر از DJI Inspire 1 قرار می گیرد


این دِرون که قیمتی معادل 799 دلار دارد، از لنزی با f/2.8 که زاویه دیدی 120 درجه دارد بهره می برد و می توان آنرا تا نود درجه در جهت عمود چرخاند ولی متاسفانه امکان ضبط صدا برای آن در نظر گرفته نشده.



این چهار پره دارای باطری 5300 میلی آمپری نیز هست که به آن توانایی 25 دقیقه پرواز با هر بار شارژ را می دهد و با داشتن یک حسگر ژیروسکوپ شش محوره می تواند تعادل خود را حفظ کند. Wi-Fi با فرکانس 2.4 گیگاهرتز امکان کنترل از راه دور و اتصال با ابزارهای اندرویدی را فراهم می آورد. از طریق نرم افزار اختصاصی این دِرون می توانید کنترلش را به وسیله گوشی هوشمندتان به دست بگیرید. قابلیت بی سیم تا نزدیک 300 متر بُرد دارد که می توان آنرا به وسیله Aries Wi-Fi Range Extender تقویر کرده و افزایش داد.


این دِرون را هم اکنون می توانید از طریق وب سایت Adorama.com خریداری کنید.


 

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com