در کنفرانس خبری ای که امروز در Beijing برگزار شد، Huawei از گوشی جدیدش یعنی Honor 6 Plus پرده برداری کرد که در واقع نسخه تقویت شده Honor 6 است. در نگاه اول این تلفن هوشمند ممکن است شبیه سایر گوشی های رده بالای اندرویدی به نظر بیاید اما با نگاهی به مشخصات فنی نکته جالبی متوجه خواهید شد و آنهم مجهز بودن به سه دوربین هشت مگاپیکسلی است. یکی از این دوربین ها که در جلو قرار گرفته، مخصوص گرفتن سلفی خواهد بود و دو دوربین دیگر هم شانه به شانه یکدیگر در پشت گوشی جا خوش کرده اند؛ چیزی شبیه HTC One M8.



در One M8 دوربین اصلی 4 مگاپیکسلی بوده و دوربین ثانویه برای ثبت اطلاعات مربوط به عمق تصویر به کار می رود. در Honor 6 Plus هر دو دوربین 8 مگاپیکسلی هستند و از پیکسل هایی به بزرگی 1.98 میکرون بهره می برند اما روی هم رفته کارکرد دوربین شبیه تکنولوژی HTC Duo Cam است.


مانند One M8 داشتن دو لنز باعث می شود که حتی بعد از گرفتن عکس هم بتوان مجدداً روی نقطه دلخواه فوکوس کرد. Huawei ادعا می کند لنز این تلفن هوشمند دارای f0.95-16 است. متاسفانه اطلاعاتی راجع به اندازه حسگر در دست نیست و دیافراگم واقعی لنز هم هنوز مشخص نیست. علاوه براین Honor 6 Plus اجازه می دهد انواع فیلترها را بعد از گرفتن عکس روی آن اعمال کرد که در بعضی از این فیلترها از قابلیت dual-cam بهره گرفته می شود.


سایر مشخصات فنی Honor 6 آنرا همرده پرچمداران کنونی بازار قرار می دهد. صفحه نمایش LCD 5.5 اینچی با وضوح 1080p که حاشیه بسیاری باریکی دارد، بدنه فلزی، اندروید 4.4.4 و نسخه 3 رابط کاربری اختصاصی Huawei یعنی EMUI، 3 گیگابایت رم، چیپ ست Kirin 925 هشت هسته ای و پردازشگر کم مصرف I3، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری 3600 میلی آمپری از دیگر مشخصات این تازه وارد هستند. مانند سایر مدل های دیگری که توسط Huawei تولید می شود، Honor 6 به فرستنده مادون قرمز هم مجهز است که آنرا به کنترل از راه دور برای تلویزیون تبدیل می کند. این تلفن هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و می توان حافظه آنرا به حداکثر 128 گیگابایت ارتقا داد.


یکی از ویژگی های جذاب دیگر Honor 6 برای عکاسان موبایلی قابلیت گرفتن عکس با دو بار ضربه آهسته روی صفحه نمایشگر خاموش است. در بررسی که روی HTC One M8 انجام دادیم، فوکوس مجدد و امکاناتی که به واسطه دو دوربین داشت، ما را تحت تاثیر قرار نداند. باید دید که Honor 6 از نظر عکاسی چطور ظاهر خواهد شد و آیا خواهد توانست قابلیت های بالقوه ای که در استفاده از دو دوربین نهفته است را به بالفعل تبدیل کند یا نه.


نسخه استاندارد با 16 گیگابایت حافظه، ارتباط 3G و بدون NFC با قیمت 320 دلار عرضه خواهد شد. نسخه Plus با داشتن 16 گیگابایت حافظه، ارتباط LTE و NFC قیمتی در حدود 400 دلار خواهد داشت. زمان مشخصی برای عرضه Honor 6 به بازار اعلام نشده.

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com