عکاسان علاقه مند به DP2 هم اکنون می توانند از برنامه "امتحان قبل از خرید" Sigma برای این دوربین استفاده کنند و کارکردن با این دوربین را تجربه کنند.


علاقه مندان باید در سه هفته آینده از طریق سایت Sigma اطلاعات مربوط به حساب بانکی شان را در اختیار این شرکت بگذراند و پس از کم شدن 999 دلار از حساب بانکی شان این دوربین به آدرس که می دهند ارسال می شود. در صورت عدم تمایل و پس دادن دوربین می توانید همه این مبلغ را پس بگیرید.


Sigma DP2 Quattro که در فوریه امسال معرفی شد. این دوربین از حسگر Foveon ‘Direct Image’ که برای دریافت اطلاعات رنگ و روشنایی از طراحی چند لایه استفاده کرده، بهره می برد. لایه اول دارای وضوحی معادل 19.6 مگاپیکسل است در حالی که دولایه پایینی اطلاعات بیشتری را راجع به جزئیات رنگ قاب تصویر ثبت می کنند. لنز این دوربین با F2.8 و فاصله کانونی ثابت 45 میلی متری است، از طراحی استفاده کرده تا با حسگر Quattro کاملاً هماهنگ باشد و بتواند تصاویری با شفافیت و کیفیت فوق العاده ثبت کند.


دوربین ها براساس اولویت سفارش تحویل داده می شوند و شما می توانید DP2 Quattro را برای مدت پنج روز امتحان کنید. هر جعبه علاوه بر درپوش لنز، فلش، شارژ کننده باتری، کارت حافظه و باطری ها دارای برچسب مخصوص پس دادن نیز می باشد. تاریخی که دوربین باید پس داده شود در قرار دادی که هنگام پرداخت هزینه ثبت می شود، ذکر شده.

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com